צ'יק צ'אק צילום אירועים

אולם אירועים הטרמינל

הטרמינל הוא מתחם האירועים החדש של קבוצת הבאר של סבא.
אחרי כמעט שני עשורים בהם אנחנו מכתיבים סטנדרטים חדשים ומובילים בהצלחה את עולם האירועים והחתונות חנכנו את הטרמינל, גן אירועים מרהיב במרכז הארץ המשקף את כל הידע, המוניטין, הניסיון והחלומות שאספנו בדרך.
הטרמינל, אולם אירועים בפתח תקווה, עוצב כמבנה ניו יורקי – לופט אורבני רחב ידיים, חלל פתוח מודולארי ומרווח, מבנה קלאסי, מרשים ונצחי בעל אווירה מהפנטת. באולם אירועים הטרמינל תוכלו למצוא מתחמים שונים אותם ניתן לעצב באופן ייחודי ובהתאם לקונספט של כל אירוע.
כמי שחיים ונושמים את עולם האירועים אנחנו יודעים להגיד שהסיפור של אולם אירועים הטרמינל הוא סיפור על אנשים – על בית ומשפחה, על חברות ושמחה, על תשוקה גדולה לאירוח וליצירה או פשוט – א ה ב ה. אהבה לאנשים ולסיפורים שהם מביאים איתם ואהבה לעשייה שנבראת מתוך המפגשים הללו.
אנחנו מתמלאים אושר ומרגישים סיפוק גדול כשאנחנו מצליחים לתרגם חלומות למציאות ואין עבורנו תחליף לתחושת האדרנלין ששוטפת אותנו בכל אירוע מחדש.
כבעלי ניסיון עשיר בעשייה חוצה גבולות בתחום העיצוב והאירוח אנחנו פועלים כל העת לשמור על מקומנו כקבוצה מובילה בתחום האירועים, זאת תוך דגש על סגנון ייחודי, שירות אישי, איכותי ומוקפד וליווי צמוד.
נשמח לעמוד לרשותכם, להתרגש וללוות אתכם בדרך לאירוע של פעם בחיים

עמוד הבית – TERMINAL

שתפו כתבה

השאירו פרטים לסגירת האירוע צ'יק צ'אק

השכרת רחפן צילום 700שקל

צילום אירועים בדרום

צלמים מומלצים

איך לבחור צלם סטילס

צלם לאירוע עסקי

צלם לאירוע דתי

צילום אירועים באילת |צלמים מומלצים באילת |ציק צאק צילום אירועים

https://youtu.be/Tv3qhUbvK7Q

צלם חתונה, צלמים לחתונה – צילום וידאו צ'יק צ'אק צילום

דילוג לתוכן