צ'יק צ'אק צילום אירועים

צילום אירועים שרות בכל הארץ ציק צאק צילום

ציק צאק צילום אירועים

מכיוון שמה שנשאר בסופו של דבר מהחתונה זה התמונות והסרט! אז אני ממליצה בחום לכל זוג שמחפש צלם טוב לקחת את ציק צאק צילום אירועים !!! אין ספק שבזכותם יום החתונה שלי עבר לי בכיף, בלי לחץ, ובהרבה הרבה צחוקים ושמחה!!! היו לי צלמים מדהימים שדאגו לי לאורך כל היום ובאירוע עצמו עשו לי שמח יחד עם המוזמנים!
ציק צאק צילום אירועים

אני יכולה להגיד בלב שלם שבזכותם נהניתי ויצאו לי תמונות מדהימות אלבום דיגיטלי מדהים וסרט מהמם ומרגש שהושקעו בעריכתו הרבה זמן, ידע, אהבה והתחשבות. לקחתי את ציק צאק גם לאירוע חינה שלי וגם לחתונה. בכל פעם שאני ובעלי דיברנו איתם קיבלו אותנו בחום ואהבה. אני רוצה להמליץ ולציין לטובה את רובי הגדול מכולם שפינק ונתן מכל הלב! את רונית ולימור שדאגנו לנו והרגיעו אותנו לכל אורך הדרך! לצלמים שליוו אותי במהלך כל היום הזה : יחיים בן אורי התותחים!!!!!
ציק צאק צילום אירועים

מי שירצה חוות דעת יותר מפורטת אני יותר מישמח לתת!!! המלצה שלי תשקיעו עוד קצת בשביל צלם וקחו את צ'יק צ'אק , כי אין אף סטודיו שיגיע לרמה של צ'יק צ'אק הם פשוט רמה אחת מעל כולם!!!
אהבתי: וואו הכל!!! במיוחד את היחס של : רובי בן לימור !
לא אהבתי: אין דבר כזה!!!!!!!

מחיר :14.500

שתפו כתבה

השאירו פרטים לסגירת האירוע צ'יק צ'אק

חליפות חתן

צילום ושידור אירועה במסכים כנסים הרצאות בכל הארץ במחיר מיוחד| ציק צאק צילום

צילום אירועים בקיסריה

שרותי צילום לאירוע במרכז

צלם אירועים במרכז

צלם עמק חפר

ארגון חתונה

ארגון חתונה הוא תהליך תכנון והכנה ליום החתונה, כדי להבטיח שהאירוע יהיה חלק ונהדר. תהליך זה כולל את הבחירה במקום המתאים לקיום החתונה

הכנות לחתונה הרשימה המלאה

דילוג לתוכן